poniedziałek, 11 stycznia 2021

Sportowa sowa

Moja fascynacja sowami rozpoczęła się dawno temu. Nie miałam wtedy bloga, ale zaglądałam do Koleżanek hafciarek :). Blogi były wielką inspiracją w mojej hafciarskiej przygodzie :). Tę sowę zobaczyłam na blogu u Marty. Podbiła moje serce. Jednak przy zakupie wzoru zawsze wygrywały inne  ;). Ale przyszła  kolej i na tę :)


Sowa jest rewelacyjna, w sumie nie jest trudna do wyszycia :)


Ciekawie było zawiązywać takie malusie sznurówki :)


Sowa sportowiec wisi już dumnie na ścianie wraz z Koleżankami :)


Bardzo jestem zadowolona, że udało mi się wyszyć te które są dostępne u nas do nabycia :). Niektóre szyłam nawet dwa razy, bo się podobały innym :) .Zapewne gdy pokażą się nowe to będę je tworzyć .


Pozdrawiam :)












7 komentarzy:

  1. Te sówki są świetne. Mam zestawy do wyszycia dwóch, ale ciągle coś mi staje na drodze i nadal leżą w pudełku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne sówki, ja pozostalam tylko przy dwóch a Twoja kolekcja jest świetna 😍😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😀. Myślę że niedługo powiekszysz kolekcję 😀

      Usuń
  3. Sówka cudowna, bardzo podoba mi się ta kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna kolekcja. Powiem szczerze, że tej sportowej jeszcze nie widziałam, ale wcale mnie nie dziwi, że chciałaś mieć ją do kompletu.Świetna jest! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń