wtorek, 19 stycznia 2021

Hafciarski zaszczyt - testowanie u Igiełki MB

Tak właśnie myślę. Dla mnie jest to hafciarski zaszczyt. Po Nowym roku napisała do mnie Monika  z zapytaniem czy chciałabym zostać testerką Jej wzorów. Nie powiem byłam bardzo zaskoczona. Nie myślałam, że mogę znaleźć się w tak zaszczytnym gronie, jak między innymi  Kasia i Sylwia  Przecież testerkami są Mistrzynie igły. Pełna obaw wybrałam wzór i zabrałam się za pracę :).

Powstała kartka :)



I  zawieszka :)



Pracuję więcej z muliną Ariadną, musiałam więc sama dobrać kolory :)

Powiem Wam, że spodobało mi się to testowanie. Mam nadzieję na dalszą współpracę. Przy okazji mam też nadzieję, że nie jestem dla żadnej ze wspaniałych hafciarek konkurencją ;).
Zachęcam do zakupywania wzorów u Moniki, bo nie są zbyt skomplikowane. 
Pozdrawiam :)







18 komentarzy:

  1. Śliczne hafty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszły te hafciki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszły hafciki i super je wykorzystałaś :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo nam miło, że jesteś wśród nas☺️Super debiut 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ☺. Mi też bardzo miło ☺

      Usuń
  5. Bardzo udane testowanie;). Kartka śliczna, zawieszka również. Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne wzorki i super wyglądają w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Wzory Moniki są urocze w swej prostocie :) Aż Ci zazdroszczę tego testowania :)

    OdpowiedzUsuń