wtorek, 5 stycznia 2021

Plany 2021

 Plany, plany, plany........ co z nich będzie zobaczymy. W sumie co roku podobne ;)



I kolejno 


I w tym zestawie już realizuje się sowa :)


Kot jest cudny, kusi mnie bardzo. jednak po tej chacie ciut mnie wstrzymuje ;)


Wróżka.............


Miechunki...... Dziewczyny już pewnie zapomniały, że je szyły, zdobią ściany, a moje cierpliwie czekają :) 


Już któregoś dnia wzięłam je do ręki, jednak jeszcze nie teraz .......
 
Ponadto biorę udział w zabawach 







No i jest jeszcze coś, co ujawnię być może niedługo. Wielki to dla mnie zaszczyt i wyróżnienie, tylko czy podołam ;)

Pozdrawiam :)

Myślę się dobrze bawić krzyżykami w tym roku :)



















10 komentarzy:

  1. Powodzenia, te miechunki są piękne i bardzo kuszące 😁 miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :). No te miechunki to tak ze trzy lata czekają ;)

      Usuń
  2. Życzę wytrwałości:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bogate xxx plany, powodzenia życzę i niech się wszystkie spełnią 😊
    Pozdrowionka ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bogate bogate tylko co z nich wyjdzie ;). Dziękuję :)

      Usuń
  4. Ja planów nie robię bo bym z trzy życia potrzebowała ha ha ha...
    Jednak Twoje plany sa bardzo fajne, więc trzymam kciuki i miłego wyszywania życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha też pewnie potrzebuję tych trzch żyć 😀, ale próbować trzeba dzięki 😀

      Usuń
  5. Powodzenia :) Ja już nie planuje nigdy nawet w połowie mi nie wychodzi takie planowanie. Będzie co będzie :D

    OdpowiedzUsuń