poniedziałek, 28 grudnia 2020

UFOK-I 2020 - Podsumowanie

 I nadeszła chwila podsumowania. Niestety chyba nie będę miała wszystkich fotek, bo blogier coś mi tam zjadł ;)

Planem na 2020 ro była " Chata w górach" i słoiki. Pierwszy plan jest zrealizowany. Drugi niestety nie......

Zaczynałam tak :)


Styczeń


Luty


Marzec




Kwiecień


Maj


Czerwiec


Lipiec ( to nie pomyłka, po prostu nie postawiłam żadnego krzyżyka)


Sierpień  niestety uciekły fotki ;(

Wrzesień




Październik


Listopad, tu nastąpił finał :)


To tak wyglądała praca z chatą, jest można powiedzieć sukces. Niestety słoik stał w miejscu....


Już nawet nie wiem gdzie mam schemat do tych pięknych słoików. Mam nadzieję zabrać się za nie w przyszłym roku.
Kasiu dziękuję za zabawę . Mam cichą nadzieję, że zorganizujesz zabawę i na przyszły rok :)
Pozdrawiam :) 































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz