czwartek, 31 grudnia 2020

Rok 2020 -podsumowanie

 Oj szybko zleciał ten rok, bardzo szybko :). Gdy zbierałam zdjęcia do podsumowania, to szczerze powiem, że bardzo się zdziwiłam ile tego zrobiłam ;). To zaczynamy :)

Była Wielkanoc 2020




Były i papierowe kartki  i czekoladowniki :)


Były zabawy :)

Choinka 2020 :)

Wielkanoc 2020-2021


Babski rok



I największa moja hafciarska duma, bo ukończona w tym roku w ramach zabawy UFOK-I 2020 :)



Na Boże Narodzenie powstały jeszcze inne kartki , bo jak wiecie ja wysyłam duuuużo ;)


Były też prace na różne okazje :)





Wykończyłam również w tym roku obrus, który jest moją dumą szydełkową :)



Powstała mała serwetka :)


I na sam koniec wyszyłam sobie motyw na torbę :)


Wydaje mi się, że to wszystko . Może coś pominęłam, ale i tak to był dobry rok :).
Pozdrawiam :)






 

 






















8 komentarzy:

  1. Kochana...stworzyłaś cały ogrom wspaniałości!
    Przyznam szczerze, że nie wiem na której pracy skupić wzrok ponieważ wszystkie są zachwycające.
    Ogromnie dziękuję za piękne prace wykonane w ramach Choinka 2020 i mam nadzieję,że spotkamy się w kolejnej edycji.

    Najserdeczniejsze życzenia
    dobrego, zdrowego i optymistycznego Nowego Roku.
    Niech spełnią się Twoje najskrytsze marzenia z dna serca
    a każdy dzień wypełnia miłość i uśmiech bliskich osób.
    Szczęśliwego Nowego 2021 Roku <3
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo dziękuję 😀. Cieszę się że dałam radę wśród tylu wspaniałych hafciarek 😀. Pozdrawiam 😀

      Usuń
  2. Wspaniała galeria :) Uwielbiam oglądać kartki z hafciarskimi elementami, gdyż są bardzo inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale galeria, podziwiam, tyle pięknch prac! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, niech będzie równie twórczy, samych radosnych chwil! Tina:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😀. Tobie również twórczych chwil i wiele dobrego w Nowym Roku 😀

      Usuń
  4. To był pracowity u Ciebie rok, tyle przepięknych prac powstało :-) życzę Ci, aby Nowy Rok był równie twórczy, zdrowia oraz miłych chwil spędzonych na działce :-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatka ☺. Tobie również dobrego i zdrowego roku ☺

      Usuń