wtorek, 29 grudnia 2020

Rok 2020 Zabawy Podsumowanie

 Jaki był ten rok wszyscy wiemy. Myślę, że każdy na swój sposób uciekał gdzieś myślami. Moją ucieczką jest teraz działka. Ale lubię podziubać w kanwie, pociąć papier :). Sama nie wiem kiedy ja tyle tego narobiłam ;). 

Brałam udział w kilku zabawach.  Imieniny miesiąca organizowała Hania, Ciekawa zabawa :), jednak na 2021 nie zapisałam się. Cienko z czasem ...... Powstały takie karteczki :)




Kiedy Kasia ogłosiła zabawę Choinka 2020 też się nie zastanawiałam :). Na przyszły rok też się zapiszę, bo zawsze jest problem, żeby się wyrobić. A tak mam połowę kartek zrobionych :)


Gdy kolejna blogowa Koleżanka  ogłosiła zapisy na zabawę wielkanocną też się nie wahałam
. Kartek nigdy za wiele :)


Kasia to taka niespokojna dusza :). Zorganizowała zabawę Babski rok :)



Brałam udział w jeszcze jednej zabawie UFOK-I 2020 ale o niej jest oddzielny post :).Udało mi się w niej skończyć jeden obraz :)


To chyba wszystkie zabawy :). W następnym poście będą moje różne prace z tego roku. Aż się sama dziwię, że tyle tego było :)
Pozdrawiam 



















 


2 komentarze: