sobota, 15 czerwca 2019

Wyzwanie u Chagi

Grzech nie wziąć udziału w takim wyzwaniu :). Śliczne letnie wyzwanie :). Do wyzwania zgłaszam kartkę z makami :)


Kartka była trochę dla mnie i innym wyzwaniem. Postanowiłam,że to będzie kartka sztalugowa:). Nigdy nie robiłam to moja pierwsza próba. 


Znalazłam nawet papiery gdzie są maki :). Tak powiem nieskromnie,że nawet mi się podoba :). Bałaganu przy tworzeniu było co nielada :)



I jeszcze kilka fotek, nawet wybrałam się na sesję w plener jak widać :)


Bałam się,że nie znajdę już maków, bo po zlewnym deszczu było, ale coś tam się uchowało ;)


Na balkonie tez była większa sesja :)



Tak więc zgłaszam kartkę do zabawy u Chagy


Pozdrawiam :)




28 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka Meniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca! Powodzenia Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie powiedziałabym, że to Twoja pierwsza sztalugowa kartka. Wyszła rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna kartka. Cudny motyw, pięknie dobrany karton, świetnie dobrana sceneria. Jestem pod wielkim wrażeniem. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka wyszła przepięknie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny haft, piękna praca. Bardzo lubię maki. Obok mojej działku jest nieużytek, spory kawał ziemi na który tylko maki, bławatki i rumianki. Piękny widok. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładne maki i kartka wyszła cudna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne maki i świetna karteczka powstała.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna! identyczną podziwiałam na Instagramie, to było Twoje konto? Powodzenia w wyzwanij ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna forma, sam haft i oprawa :) Taki twórczy bałagan chyba zawsze towarzyszy papierowym projektom ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka jak marzenie. I fajnie, że udało się z tą sesją zdjęciową. Tu u mnie zero deszczu i wszystko wypalone słońcem na wiór... Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń