wtorek, 11 czerwca 2019

Parapetówka :)

Może nie wszystkie, ale na pewno część z Was inspiruje się tym co w  internecie :). Ja uwielbiam zaglądać na Wasze blogi. Nie zawsze komentuję, ale podziwiam Wasze prace. Często przeglądam starsze wpisy i w ten sposób trafiłam do Stop Chwilki. Moja kartka różni się kolorem. Kartkę wykonałam dla Chrześniaczki na parapetówkę :). Mają swój własny kąt :)


Osoby, które mnie znają i znają moje upodobania muzyczne pomyślały,że to na cześć mojego ulubionego zespołu Depeche Mode :D



Kartka sprawiła radość, a ja namawiam do grzebania na blogach bo można znaleźć wiele inspiracji ;)


Dodatkowo wykonałam kolejny czekoladownik :)



Wykorzystałam kwiatki,które pokazałam w poprzednim poście :)


Czekoladownik tak podobał się,że mam kolejne zamówienia. Tylko czy sprostam ;)


Pozdrawiam :)








16 komentarzy:

  1. Piekne prace...misterne i dokladne-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka piękna. Czekoladownik bardzo ładny. W te upały chciałabym być jak ten Twój zrelaksowany kot , który niezmiernie mi się podoba i zawsze uśmiecham się, gdy go widzę podczas odwiedzin u Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe odwiedziny 😀

      Usuń
  3. Zarówno czekoladownik jak i karteczka wyszły Ci rewelacyjnie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca. Cieszę się, ze mogłam Cię zainspirować. Zmiana kolorów i koraliki przy kokardce zupełnie ją odmieniły. Świetny karteczkowy lift. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Podpatrzone na blogu :), ale mam nadzieję,ża czasem i mną się ludziki inspirują :)

      Usuń