niedziela, 14 kwietnia 2019

Koniec sezonu

I zleciało. Czas szybko leci. Dopiero były Święta Bożego Narodzenia,a tu już Niedziela Palmowa. Postanowiłam skończyć dziś sezon wielkanocny :). Powstały zajączki na kanwie plastikowej


Są fajne, kolorowe i szybciutko się szyją. Dla mnie trochę trudności sprawia wykonanie tyłu, Niestety mistrzynią nie jestem i nie będę pokazywać ;)




Powstał jeszcze motyw wielkanocny, który zostanie zapewne na przyszły rok.Wzór pochodzi ze strony Bordando ideas en puntode cruz. Jest tam wiele ciekawych wzorów :)



A tu mała przymiarka


Ale jako że sprezentowałam sobie na 50- te urodziny ( w maju :) ) maszynkę Big Shot, to może zrobię z wykrojnikiem 



Zobaczymy, jednak myślę,ze sezon skończony :)

Pozdrawiam :) 













5 komentarzy:

  1. I zajączki fajne i kaczucha też. Ale najbardziej zazdroszczę maszyny ;-) ciekawa jestem Twoich pierwszych wykrojników, miłego tworzenia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też jestem ciekawa ☺. Pochwalę się niebawem ☺

      Usuń
  2. Ale boskie są te króliczki :) takie kolorowe, ach, zapragnęłam takich.

    OdpowiedzUsuń