czwartek, 31 sierpnia 2023

Pascha 2023-2024 Od Wielkanocy do Wielkanocy

 Heeejo :)

Popędu dostałam, bo kartka czekała od dawna, ale......

Oto prosze :)



Słodki kurczak :) i tu można pomyśleć o wiośnie :). Może dałoby się ominąć zimę ;)


Wyszyć motyw to nie jest dla mnie problem, bo mam taki mały rytuał na sobotnie i niedzielne poranki :). Kawka i hafcik tak z godzinkę, no dobra dwie :). Oprawienie tego haftu tez nie krzywda, bo lubię. Najgorzej jakoś opublikować ;)


Ale w tym miesiącu się udało zaliczyć zabawy :).
Jeżówki też powolutku rosną :), a już zobaczyłam śliczne cynie :). Ale ciiiiii
Pozdrawiam :)






8 komentarzy:

  1. Przesympatyczny żółty jegomość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne są kartki z takimi małymi hafcikami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka :) U mnie najtrudniej jest zabrać się za wykańczanie kartek, bo haft idzie błyskawicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie chyba też 😉. Dziękuję bardzo ☺️

      Usuń