środa, 30 sierpnia 2023

Choinka 2023 Sierpień

                                                                    Heeejo.

Nie będę się usprawiedliwiać, że blog prawie zamarł... 

Dziś karteczka na zabawę choinkową :). Uroczy bałwanek wskoczył na ochłodę tych upalnych dni :)


Wzór znalazłam na Pinterest, kolory dobierałam sama :) i myślę, że jest ok :)


Ale niestety nie wychodzą mi knoty czy jak je tam zwał ;), te pentelki . Przyszyłam więc małe koraliki. W sumie prawdziwe bałwany buźki z  kamyków lub węgielków :)


Myślę, że kartka poprawiła Wam humorek :). Lecę zadać linka :)
Pozdrawiam :)






6 komentarzy:

  1. Nie no mega pomysł z tymi koralikami :). Na pierwszy rzut oka nie zauważyłam, ale jak przeczytałam dalej post, to się przyjrzałam, i zachwalam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny hafcik. Ładnie umieściłaś hafcik w ramce na kartce. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :). Nie zawsze wyjdzie jakbym chciała , ale teraz jestem zadowolona :)

      Usuń
  3. Jaki słodziak i znów świetnie dobrana kolorystyka kartki do bałwanka.

    OdpowiedzUsuń