poniedziałek, 16 grudnia 2019

Nowy Haft na Nowy Rok- finał

Mam kaca....... moralnego. Jestem z tych ludzi,którzy jeśli nie zrobią czegoś zgodnie i na czas z ustalonymi zasadami to bardzo źle się czują. Dziś jest ten dzień. koniec zabawy u Ani, a ja dałam plamę, bo nie umieściłam postu do 18:00. Szczerze przyznam,ze nie wiedziałam. Dopiero jak Ania ogłosiła laureatki to szok...... Szczerze gratuluję Dziewczynom. To teraz do rzeczy. Wystawiałam dwa hafty: Słoiczki wspomnień i Chatę w górach. 
Tu można poczytać o planach :).



I ruszyły prace. Każdego miesiąca linkowałam do Ani postępy w pracach. 

Pierwsze skończyłam słoiczki, w sierpniu :)


Było to w sierpniu, poczytać i pooglądać można tu . Zapraszam.

Niestety Chata w górach chwile odpoczywała bo lato, bo działeczka i w tej chwili jest tak koło połowy. Gdyby nie przygotowania do świąt pewnie udałoby się połowę skończyć w tym roku. No nic, wygląda tak :)

Obraz może zawierać: 1 osoba, na zewnątrz

Pociągnę go dalej i jak skończę to pokarzę w linkowaniu finału 2020 ;). Żartowałam ale i tak będę pokazywała postępy. 
Niestety czuję się paskudnie, wszystkie miesiące linkowałam i finał........ feeeee Ciszkowska .....
Pozdrawiam Kochani :) 
Gratuluję jeszcze raz Justynie i Ani


10 komentarzy:

  1. Twoja chata już wygląda wspaniale! Słoiczki też wyszły Ci świetnie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chata piękna ;) nie przejmuj się mam tak samo i też nie wyrobiłam się z postem ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo podoba mi się chatka.A skończyć zawsze zdążysz. Kiedyś... Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kibicuję Ci w wyszywaniu chatki, pamiętam jak dopiero ją zaczynałaś i pokazywałaś taką zieloną "plamę" (przepraszam za określenie, ale jakoś tak mi się skojarzyło). Gratuluję ukończenia haftu ze słoiczkami, wygląda super. Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci już dzisiaj zdrowych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatka dziękuję 😀. I to prawda to była wieeeelka Zielona plama. Teraz i mi już się trochę podoba 😀

      Usuń
  5. Każdemu się zdarza ;) głowa do góry w przyszłym roku nie zapomnisz, a ja czekam z niecierpliwością na chatkę.

    OdpowiedzUsuń