niedziela, 1 września 2019

Nowy haft na Nowy Rok -sierpień

Oj leci, leci czas. Ledwie był lipiec a tu już sierpień poleciał. I pierwszy dzień września też już uciekł. Pora pokazać co się nawyczyniało w sierpniu ;)
Może zacznę od tego czym mogę się pochwalić :)

Skończyłam SAL ogłoszony na FB. Słoiczki- piękne, kolorowe. Powiem szczerze,że sama jestem z nich zadowolona :). W lipcu było tak


Ale sierpniu się sprężyłam i wykończyłam haft, a nawet oprawiłam i to sama :)


Jeśli macie ochotę na więcej zdjęć to zapraszam tu

A teraz mój gigant, którego w lipcu nie ruszyłam wcale i było tak 



Za to w sierpniu jak się rozpędziłam z igłą, to dobyło aż tyle :)


Widzicie coś Kochani, bo ja to tak nie za wiele....... No niestety na ten haft nie miałam za dużo czasu. Musiałam zrobić trochę karteczek. Na razie się uspokoiło z kartkami chyba pora przybrać tempa. Całego nie skończę, ale chociaż tę ledwo zaczętą stronę......

Ania żartuje ze mnie,że wciągnęła mnie działeczka. Poniekąd to prawda :). Ciągle odkrywam coś nowego. Wczoraj na przykład zimowity, a może zimowita.... Dziś już miał braciszki :)



Także jesień idzie, dni krótsze, to wieczorkami hafty będą się robić ;)   

Pozdrawiam :)


16 komentarzy:

  1. Te słoiczki są świetne - takie kolorowe, a gigant powoli ale do przodu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoiczki są rewelacyjne!!!A kolos zapowiada się super:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne słoiczki ,a w ramce super się prezentują ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoiczki oprawione wyglądają cudnie :) I trzymam kciuki za drugi haft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słoiczki super, drugi hafcik powoli i do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafciki super, mnie też wciągnęła Twoja działeczka na Instagramie, co wrzucisz to oglądam z przyjemnością :-) podobno te zimowity są trujące, ale jakie piekne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :). Pewnie tak, ale pewnie gdyby się je zjadło. Nie mam ani dzieci małych ani zwierząt na działce, wiec spokojnie :). Pięknie wyglądają

      Usuń
  7. trzymam kciuki za dalsze postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to tylko mogę przesłać wyrazy uznania za kolosa - szacun
    maluszki (słoiczki) urocze

    OdpowiedzUsuń