wtorek, 24 września 2019

Dobrze,że nie białe ;)

Czas nieuchronnie leci. Dzielę go między pracę, działkę, hafciki i papierki. Wszystko chciałabym robić w większej ilości , ale się nie da ;( . W bardzo wolnych chwilach wzięłam się za motywy na kartki bożonarodzeniowe. Trochę już czas .


Na razie takie małe motywy. Robi się na prawdę szybko :). Tak koło 2,5 godzinki z konturami. 




Wzorek znalazłam na Pinterest. Tam jest skarbnica  wzorów :). Kto co chce, do wyboru, do koloru.
Myszki nie są białe ..... i dobrze bo miałam bym powód do strachu ;). Myślę,ze 1/3 mam za sobą :).
Wieczory coraz dłuższe, więc smakuje taka herbatka :)


Pozdrawiam cieplutko, bo u mnie dziś rano tylko 4 stopnie :)





16 komentarzy:

  1. Śliczne te myszki:) Masz rację, że powoli trzeba myśleć o kartkach na Boże Narodzenie. I ozdobach. Tylko czasu wciąż na to wszystko za mało:( Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne myszki, znam je i u mnie na karteczkach też ich dużo, chociaz nie tak dużo jak u Ciebie. Masz rację robi się je bardzo szybko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję :) . Zajrzałam , fajnie oprawiłaś te myszki. ja jeszcze szukam pomysłu ;)

      Usuń
  3. Urocze te myszķi, u Ciebie wręcz ich produkcja 😀 herbatka widać już typowo jesienna, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale sympatyczne są te myszki:)Wysłałam do Ciebie przesyłkę i na śledzeniu jest napisane,że zostawiono Ci awizo.Czy odebrałaś???Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Jadziu. Muszę sprawdzić skrzynkę ☺. Pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Będą śliczne kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne hafty, tak urocze, tak klimatyczne, bardzo mi się podobają. :) Zrobię sobie dziś taką herbatkę, zawsze zapominam o goździkach, może pomoże taka herbatka na przeziębienie. :) Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). A herbatka pomoże :). Dużo zdrowia życzę :). Pozdrawiam

      Usuń