sobota, 1 czerwca 2019

Nowy haft na Nowy Rok - maj

Oj leci, leci czas. Najpiękniejszy miesiąc w roku minął. Bynajmniej dla mnie. Wszystko się budzi do życia, zieleń wtedy jest taka piękna, taka soczysta. Tyle kwiatów rozkwita. Mokry i chłodny to był maj , ale i tak piękny :). Dziś wypada pokazać co się narozrabiało w haftach planowanych na ten rok. Ano może za dużo nie, ale ciut, ciut ;) .Tak było :


Po trudach i znojach przybyło krzyżyków


Nie powiem, jak patrzę na ten wcześniejszy fragment to doceniam tę pikselozę, ale czasami jak pomyślę,ze mam do niej usiąść to mi się odechciewa. Szczególnie po ciężkim dniu w pracy, a tych nie brakowało w maju.


Chciałabym teraz jakoś tak sprawnie dojść do tej drugiej belki :). Może się uda :)


Drugim haftem są słoiczki, a było tak :


Mimo,że są bardzo przyjemne w szyciu, to też jakoś wolno szyłam ten jeden słoiczek. Fakt,że było trochę małych haftów,ale jak do czegoś się zobowiążę to nie ma bata. Wstyd byłoby mi przed samą sobą ;). 


Ślicznie się prezentują. W tej chwili wydaje mi się,że już wiem jak oprawię. Zwykła jasna ramka... Ciekawe czy dotrwam w pomyśle ;)



To na tyle. Ważne,że poszły do przodu :)

Od przyszłego tygodnia mam urlop, może uda się coś podciągnąć ;)

Pozdrawiam :)








14 komentarzy:

  1. Pikseloza jest straszna, ale efekt łąki z kwiatami jest zachwycający :-)
    Słoiczki śliczne, szalenie radosne :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wszystko prawda dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczne słoiczki :) Pikseloza we wzorze męczy, ale za to efekt końcowy zawsze zachwyca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak i dlatego uzbrajam się w cierpliwość 😉

      Usuń
  3. Piękne oba hafty.
    Pikseloza rzeczywiście straszna, ale za to efekt końcowy cudny.
    Nieważne, że mało przybyło ważne, że posuwasz się do przodu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba hafty są śliczne ale jaki za to będzie efekt!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale nie tak mało tej łąki przybyło i jak tak na nią patrzę, to chętnie połaziłabym w tych kwiatkach, są cudne.
    Słoiczki super wyglądają. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. U ciebie dużo przybyło, jestem zawsze ciekawa ile już postawiłaś krzyżyków i jaki jest efekt twojej pracy, bardzo pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo dziękuję. Tak nie do końca jestem zadowolona,ale może w czerwcu przybędzie więcej :)

      Usuń