czwartek, 6 czerwca 2019

Kartka urodzinowa

Podejrzewam, że w całej Polsce trwają upały. Niby fajnie, że słonko i ciepło ale ja szczerze powiem nie przepadam za aż takim skwarem. Od poniedziałku prawdopodobnie będę urlopować...…… Ale teraz chcę pokazać kartkę urodzinową  dla mojej Wandzi :)


Motyw już wcześniej wyszywałam. Spodobał mi się i jest drugi :)


Tylko wykonanie kartki jest inne. Zaczęłam bawić się scrapkami jak wiecie. Dziewczyny robią takie piękne kartki..... Ta kartka inspirowana jest kartką Agnieszki. Nawet nieświadomie jest to ten sam wykrojnik ;). dziękuję Agnieszka za pomoc techniczną :)


Coś tam ciągle w haftach się dzieję :)


Powstał jak widać kolejny słoiczek . Może dziś zrobię kontury. Była również próba samodzielnego wykonania kwiatków z foamiranu ;)



Muszę dokupić inne kolory, bo nawet fajnie wychodzi . I może z jeden wykrojnik ;)

A na koniec piękne widoki ;)





Pozdrawiam :)










10 komentarzy:

  1. Widoki piękne. Chętnie usiadłabym z Tobą w tym robótkowym zakątku. Mnie tego brakuje, bo mieszkam w bloku i od ok 11.00 do samego wieczora skwar. Kwiatuszki bardzo ładne. Muszę i ja przypomnieć sobie o foamiranie. Kartka rewelacyjna, baaardzo mi się podoba. Miałam ochotę wyxxxx ten ostatni słoiczek ale mam niedokładny wzór. Może kiedyś. A upału nie znoszę. A zapowiada się na dziś spory. Dobrego urlopu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). No blok wykańcza. Korzystam z gościnności Siostry :). U mnie balkon z południowym oknem, wiec jak siedzę to tylko w pochmurny dzień albo do około 8:30. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne kwiatki :) Czekam na kolejne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale hafcik super! I śliczna karteczkę z nim zrobiłaś. Mnie tylko napisu brakuje, ale rozumiem, ze wyszyte sto lat ma go zastępować.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺. Tak właśnie uznałam, że te 100 lat na torcie wystarczy ☺

      Usuń
  4. Oj ja też nie jestem zwolenniczką upałów!

    OdpowiedzUsuń