wtorek, 21 maja 2019

Dzień dobrych uczynków- wymianka moja dla....

A teraz , co przygotowałam ja na wymiankę z okazji dnia dobrych uczynków. Mój upominek poleciał do Teresy :)
Szybciutko myślałam co mam i jaki upominek można szybciutko zrobić. Padło na podstawkę, a wzór sprawdzony :)


Na karteczkę wybrałam inicjał. Myślę,że on zawsze się sprawdza :)


To taka mała próba i początki połączenia haftu ze scrapkami :). Cały czas się uczę.....


A tu całość, wyjątkowo zgodna z zasadami zabawy. Nic więcej ;)


Pozdrawiam :)







8 komentarzy:

  1. Piękne są te hafciki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne połączenie :) bardzo ładnie łączysz elementy na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny prezent. Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama przyjemność. Również dziękuję za zabawę 😀

      Usuń
  4. Cudowności <3, jak zawsze :o)

    OdpowiedzUsuń