sobota, 12 stycznia 2019

Podaj dalej

Rok temu w styczniu Hanulek ogłosiła zabawę " Podaj dalej". Zabawa na blogach trwa od jakiegoś czasu. Trochę się bałam zgłosić, bo trzeba później ogłosić zabawę u siebie, a nie wiedziałam czy sprostam.Jednak zgłosiłam się :). I wczoraj otrzymałam piękny podarek :) 


A teraz po kolei :). Był tam piękny igielnik z motylkiem. Cudny,aż szkoda wkuwać igiełki w niego ...


Ręcznie wyszyta karteczka z różami w naparstku.... urocza :)


Po za tym w paczuszce były piękne papiery na kartki, aż 30 szt i stickersy trójwymiarowe . Śliczności :)


Dodatkowo dwa pasemka i czekoladka do wypicia :)

Haniu bardzo dziękuję :). 

Jak tradycja każe ogłaszam kolejne "podaj dalej" pełna obaw, czy po tak pięknym upominku sprostam. Ale obiecuję włożyć w podarki całe serce :). Po zgłoszeniu proszę o adres do wysyłki na marzena.ciszkowska@wp.pl

A to zasady, zapewne większości znane :)

1. W zabawie udział mogą wziąć tylko aktywni blogerzy zajmujący się rękodziełem.
2. Dwie pierwsze osoby, które wyrażą chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie prezent w ciągu 12 miesięcy.
3. Po otrzymaniu przesyłki należy ogłosić na swoim blogu zabawę " Podaj dalej" i obdarować kolejne dwie zgłaszające się osoby

Zapraszam i pozdrawiam :)




12 komentarzy:

  1. Urocze prezenty :)Ta poduszeczka jest przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze podarunki, widać zrobione z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że prezent przypadł Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne upominki dostałaś.Przejrzałam Twój blog i podziwiałam woje równie piękne prace. Jeżeli mogę to chciałabym zapisać się u Ciebie na zabawę podaj dalej .Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ☺. Prześlij adres na mój mail ☺. Dziękuję i pozdrawiam ☺

      Usuń