czwartek, 19 stycznia 2023

Świąteczne zawieszki

 Heeejo. 

Dziś pokarzę Wam dwie zawieszki, które zrobiłam już po świętach.

Oto pierwsza, urocza wiewióra :)


Troszkę popracowałam przy niej, bo szyłam w momencie powrotu do zdrowia. Coś złamało mnie z początkiem roku....

Druga zawieszka to  łyżwy :)


Tu pracy było troszkę mniej ;)
Obie zawieszki wyszyte są wg wzoru Iriny Konoplich. Były w dobrej cenie :).
Ogólnie te słoiczki bardzo mi sie podobają . Ona ma mnóstwo wzorów , ale na wszystko trzeba czasu....


Niestety wczoraj zawieszki wylądowały w kartonie, bo musiałam choinkę rozebrać, chociaż trzymała się bardzo dobrze. Mieszkanie w bloku wymusza dostosowanie się do zaleceń. W piątek zabierają choinki......




Teraz pora zabrać się za wiosenne hafciki ;)
Pozdrawiam :)















22 komentarze:

  1. przepiękne hafciki, ta wiewióreczka skradła mi serce :) Też w tym tygodniu rozstajemy się z choinką :( nasza będzie zjedzona przez Alpaki, dla nich choineczki to są jak cukierki, i co roku nasza zaprzyjazniona farma alpach prosi o choineczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺️. Fajnie, u nas w pobliżu nie ma tych zwierzątek ☺️, ale fajnie, że u Ciebie nie wyląduje na śmieciach.....

      Usuń
  2. Bardzo ładne te flaszeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te hafciki - wiewiórka szczególnie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ☺️. Mi też bardziej podoba się wiewiórka ☺️

      Usuń
  4. Podoba mi się ta seria buteleczek i słoiczków. Twoje są super! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne hafty, bardzo mi się podobają. Jaki ekstra porządek z choinką, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te zawieszki. Ja musiałam też rozebrać choinkę bo się sypała :-(. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne buteleczki! Cudnie wyglądają na choince :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zawieszki i w przyszłym roku będą pięknie prezentowały sie na nowej choince.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem co bardziej podziwiać, Twoja choinkę czy buteleczki.. choinka jest przepiękna w klimacie który kocham a te buteleczki są na mojej liście, przeurocze.

    OdpowiedzUsuń