czwartek, 5 stycznia 2023

Podsumowanie roku 2022

 Heeej.

Miałam nie robić podsumowania roku 2022..... Sama nie wiem dlaczego, ale doszłam w końcu do wniosku, że może dla tradycji ;). Dorobek w tym roku nie był za wielki. Wywiązałam się jednak z zabaw z czego jestem bardzo zadowolona. Czasami było to na ostatnią chwilę ;). No to lecimy ;)

Zabawa Choinka 2022, za udział w której otrzymałam kolejny banerek :) 



Następna zabawa Kolorowy Rok


Zabawa Pascha 2022-2023


Ukończyłam UFOK-i 2022


Testowałam dla Igiełki :)






Robiłam również kolorowe biscorniaczki :)



Powstało też kilka luźnych kartek, ATC.... Trochę za mało, ale moje inne hobby pochłaniają równie dużo czasu. To scrapbooking i lettering :)


Wielkich planów na 2023 nie mam . Będę kontynuowała zabawy, które trwają i zobaczymy co dalej ;)

Pozdrawiam :)




























6 komentarzy:

  1. Niby drobne hafciki , ale wykonałaś mnóstwo krzyżykowej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ale chciałabym już zrobić coś większego

      Usuń
  2. Śliczne prace. Może skusisz się na zabawę na moim blogu? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ☺️. Jeszcze chwilę pomyślę 😉

      Usuń
  3. Wspaniałe prace wykonałaś i było ich naprawdę dużo. Oby tak dalej w nowym roku. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń