poniedziałek, 15 sierpnia 2022

Kolorowe biscorniaczki Sierpień

 Heeej :)

No mam nadzieję się wyrobić ze wszystkimi wyzwaniami, choć raczej ufoków nie dam rady ruszyć. Chyba ,że jeden krzyżyk postawię ;)

Dziś biscorniaczek :).Urocze są te poduszeczki :).

Mariola tematem sierpnia zrobiła truskawki :). Było tego trochę na Pinterest, ale przypomniałam sobie,  że  na FB Durene Jones daje od czasu do czasu piękne wzory za free. No i jest :) 


Tym razem jest należytych rozmiarów 60x 60 xxxx , Szyłam na kanwie 16 :)


Trwało trochę, ale zawalona jestem różnymi rzeczami i praca i działka i Ktoś zamówi kartkę, czasami na dosłownie ostatnią chwile i jest jak jest......


Najbardziej to ucierpiał mój palec od zszywania go, bo bardzo twarda ta kanwa ;)


To czekam na nowe wyzwanie i pozdrawiam :)













14 komentarzy:

  1. Śliczny jest. Tak to jest z tym naszym czasem. Kiedy go brak, najbardziej ciągnie do xxx. I te kilka wykradzionych chwil tak cieszy ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cieczy, cieszy 😀. Bardzo dziękuję ☺️

      Usuń
  2. Bardzo ładne, bardzo strojne biscornu. Truskawki jak prawdziwe. Śliczne:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny igielnik. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny, kolorowy, smakowity biscornu:) Dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny haft i obie strony są super. Igielniczek wyszedł pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń