poniedziałek, 22 sierpnia 2022

Choinka 2022 Sierpień

 Heeej.

Pod igiełkę w tym miesiącu wpadł taki mały jegomość :


Wzorek pochodzi z Pinterest :). Kolorki dobierałam mu sama. Wyszyty jest na kanwie 14, bo uznałam ,że na drobniejszych to byłby za malutki ;)


Może przydałoby się z nim coś zielonego, ale doszłam do takiego wniosku jak już pokleiłam .....


W pierwszym momencie nie miałam pomysłu jak go oprawić i przypomniałam sobie o tym świetnym wykrojniku :)


Tak więc jesiennie się robi, to i o Świętach można pomyśleć ;)


Pozdrawiam :)












12 komentarzy:

  1. Śliczny pingwinek! Fajnie się prezentuje na karteczce. Też ostatnio buszuje w sieci szukając jesienno zimowych motywów ale póki co tylko chomikuje wzorki:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy hafcik i karteczka też wyszła śliczna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka z uroczym maluchem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatny uroczy hafcik na ślicznej kartce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartka. Kartki haftowane mają swój urok. Są niepowtarzalne . Te wykrojniki plus haft cudo wychodzi. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka. Piękną bazę miałaś 🙂

    OdpowiedzUsuń