środa, 9 września 2020

Imieniny miesiąca - Wrzesień

Kaaaaaaawa mój ulubiony gorący napój. Kawa stała się tematem zabawy imieninowej  u Hani we wrześniu :). I świetnie , bo już chłodno się robi i warto czymś smacznym się rozgrzać :)





Wzór znalazłam na Pinterst ( to prawdziwa kopalnia wzorów ). Muliny dobierałam sama i bałam się, żeby nie wyszły jakieś łaty.


Bardzo lubię kawę sypaną, przez mojego Idola muzycznego nazywaną ' mułem". Niestety względy zdrowotne ograniczają jej picie. Koleżanki sprezentowały mi ekspress kapsułkowy i czasami sobie popijam różne smaki  :)


Papiery kupiłam kiedyś , bo mi się podobały ze względu na to ,że jest na nich kawa i są w kolorze kawowym. Sama się zastanawiałam czy je kiedyś wykorzystam, a tu Hania podaje taki temat. Na rogach przyklejone są kawowe ziarenka :)


Mam nadzieję, że zapachniało kawą, ja lecę na swoją Inkę z mlekiem ;)
Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. Kocham kawę, kartka Twoja wyszła przepięknie - piłabym taką kawkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka, aż mi się kawki zachciało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż do mnie doleciał zapach Twojej kawy (200 km) :)
    Świetna kartka, cudny papier.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kawa na kartce 😊 Kiedys pracowalam w takim miejscu, gdzie dla klientów przyrzadzalam kawe z ekspresu kapsulkowego, wiecej wysmakowalam niz zarobiłam 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , też bym więcej wysmakowała ;). pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Super karteczka, pięknie dobrany haft do kawowych papierów i jeszcze pachnie prawdziwą kawą :)

    OdpowiedzUsuń