niedziela, 1 grudnia 2019

Nowy haft na Nowy Rok - listopad

No i zleciało. Rok zabawy z Ania :). Dziś pokazuje co działo się w listopadzie :). O całej zabawie będę pisała w oddzielnym poście. :). Ja jestem zadowolona, mimo,że haftu nie ukończyłam :). Tak było miesiąc temu: 


Poczytać można tu.
Wydaje mi się,że kartki świąteczne zrobiłam wszystkie ( okaże się przy wysyłce ;). Prace na działce chyba skończone, a do tego krótki dzień. Zapędziłam więc igłę do pracy i :)


Udało się doszyć choinkę, niebo i zaczęłam kolejną stronę. Zabrałam haft na działkę, żeby zrobić ładne fotki :). Jest sosna więc :)




Pogoda była piękna, ale bardziej zadowolona jestem ze zdjęć w domu ;). Wieczorkiem jeszcze posiedziałam nad haftem i oglądając tv. wyszywałam :)



W efekcie poszło jak widać do przodu :)



Pozostaje dziubać i zobaczyć co da się zrobić ;)

Na działeczce kwiatki kwitną , ptaszki do karmików przylatują i to jest to co kocham :)



Pozdrawiam :)







8 komentarzy: