środa, 18 grudnia 2019

Jelonek i finała kartek BN 2019

No i to już chyba ostatnia kartka  Bożonarodzeniowa w tym roku .


Słodziutki jest ten jelonek. Zawsze mi się podobała, ale jakoś się nie składało.


Szyłam go na kanwie 14, teraz chyba bym się pokusiła na 16 ;)


Kartek było pierwotnie 
26 sz, ale później trochę dorabiałam i zamknęło się ilością 30 szt.


Jestem szczęśliwa,że udało mi się obdarować ludziki . Do mnie też przychodzą ręcznie robione kartki i wiem jaką mi sprawiają radość. Mam nadzieję,że choć w małym procencie i moje taką radość niosą. Pokarzę je w oddzielnym poście :)


Pozdrawiam :)







7 komentarzy:

  1. Ale produkcja karteczkowa! Super! Wszystkiego Dobrego z okazji Świąt i Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy jelonek, też go miałam w tym roku w planach... ale zamiast niego powstał dzwoneczek ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jelonek jest prześliczny! Przepiękne kartki! I jak dużo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Jest prześliczny, zakochałam się w nim od pierwszego spojrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i polecam :)Bardzo przyjemnie się go szyje :)

      Usuń