środa, 23 października 2019

Papierki

No tak. To nie krzyżyki dziś pokarzę. Wiecie, że papierki też mnie pociągają . I dziś zaprezentuje ostatnie pracki :)

Jako pierwsze kartki ślubne :). Powstały dwie. Jedna charytatywnie druga na zamówienie :)


Bałam się trochę tego złotego, ale chyba nie wyszło tak źle :)


Jedna już odebrana, a druga dziś powędruje do osoby, która licytowała :)



Powstała  też kartka dla siostry na imieniny. Zdziwiona trochę była, bo przyzwyczaiłam do haftowanych kartek ;)



Powstał również czekoladownik, też na aukcję charytatywną :)


Czekoladka też jest :). A Pani, która wylicytowała go i zapłaciła wystawiła ponownie do aukcji :)


I to tyle. Hafciarsko dłubię chatę ;)
Pozdrawiam :)

















6 komentarzy:

  1. Widzę, że oprócz ogrodu mamy też inną wspólną pasję - papierki! Ja też prowadzę dwa blogi więc jeśli masz ochotę zapraszam również tutaj: ogrod-cardmaking-pasje.blogspot.com.
    Śliczne karteczki stworzyłaś, szczególnie podobają mi się te ślubne.
    Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie :). Papierki to nowe hobby :). Wpadnę pooglądać twoje cuda :). Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Twoje kartki wyszły super,najbardziej podoba mi się ślubna z okrągłym okienkiem. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :) https://haftyagaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo dziękuje :). Wpadnę , wpadnę :). Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ależ super to pociąganie :) Kartki świetne..... a ja niestety zapomniałam o papierkach..... I niech dalej papier pociąga :)

    OdpowiedzUsuń