czwartek, 26 września 2019

Podaj dalej

Podaj dalej, podaj dalej...… To bardzo fajna zabawa blogowa :). Nie powiem, wymaga czasami trochę więcej pracy, ale sprawia przyjemność zarówno przy przygotowaniu upominków jak i ich otrzymywaniu. 
Jakiś czas temu zapisałam się na zabawę u Jadzi :). Było to już kawałek czasu temu i jakaż była niespodzianka jak Jadzia przypomniała mi o przesyłce w komentarzu pod ostatnim postem. Szybciutko pobiegłam po pracy na pocztę, a tam :)



Wielki banan był na mojej twarzy po otwarciu :). Piękna serweta koloru wg mnie buraczkowego :)


Do tego filiżaneczka i miseczka z Bolesławca. Śliczne :)



Była też jak widzicie w tle, piękna karteczka. Filiżaneczka w kształcie tulipana :)


Do tego była meeeeeeega wielkości czekolada , mleczna jaką uwielbiam. Chociaż czekolady jeść nie powinnam wcale, ze względu na bóle migrenowe, ale cóż..... czasami trzeba i pocierpieć ;). I kawa, której wcale nie znam tym bardziej niebawem zasmakuję :)
Bardzo Ci Jadziu dziękuję , bo prezenty wspaniałe i ogromną radość mi sprawiły :). 
Prawie w tym samy czasie wysłałam swoje upominki w ramach zabawy. Mam nadzieję, że też sprawiłam trochę radości :)


A teraz ogłaszam zabawę u mnie :) i oto zasady :)


1. W zabawie udział mogą wziąć tylko aktywni blogerzy zajmujący się rękodziełem.
2. Dwie pierwsze osoby, które wyrażą chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie prezent w ciągu 12 miesięcy.
3. Po otrzymaniu przesyłki należy ogłosić na swoim blogu zabawę " Podaj dalej" i obdarować kolejne dwie zgłaszające się osoby

Czekam  pod  adresem marzena.ciszkowska@wp.pl i pozdrawiam :)







14 komentarzy:

  1. Bardzo ładne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się,że mogłam Ci sprawić przyjemność:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenty dostałaś Marzenko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne prezenty, teraz jesienne wieczory będziesz mogła spędzać nie tylko z haftem, ale i aromatyczną kawą w pięknej filiżance :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prezenty otrzymałaś. Filiżanka i miseczka są cudne, a do tego karteczka z filiżanką.
    Masz rację kochana, przyjemne jest zarówno szykowanie takich przesyłek, jak i ich otrzymywanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty ale porcelana najbardziej wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi sie ta zabawa, porcelana piękna, mam miseczkę z Bolesławca. Zapisałam sie do zabawy u Hanulka to wielka radość zrobić komuś upominek i samemu otrzymać. Pozdrawiam.☺️

    OdpowiedzUsuń