piątek, 8 marca 2019

Wymianka karteczkowa z okazji Dnia Kobiet

Że nasza Kasia nie może usiedzieć spokojnie, to już wiemy. Ja w sumie to nawet się cieszę. Jest okazja stworzyć coś dla innych :). Ostatnio zorganizowała nam zabawę z okazji Dnia Kobiet. Ja tego święta w sumie nie obchodzie,ale że było coś do wyszycia, co uwielbiam robić to chętnie się zgłosiłam :). Karteczka dla mnie przyleciała aż z Anglii :) 


Śliczna dama jest od Marii. Nawet sama miałam ten motyw wyszywać :)


Fotkę na bloga mogłam zrobić już wśród wiosennych kwiatów :). Piękny dzień się zapowiada :)


Bardzo dziękuje Mario :). Karteczka jest śliczna :)

Ja natomiast robiłam kartkę dla Marty :) 


Długo szukałam wzoru, który by mi odpowiadał. Te babeczki bardzo mi się spodobały, więc jedną z nich wrzuciłam na kanwę :)


Kartka nie jest dodatkowo zdobiona. Są tam koraliki, więc uznałam,że taka dama obroni się sama. No i rym mi wyszedł ;)


 W środku jako życzenia jest fragment tekstu piosenki śpiewanej przez Alicję Majewską

Tak więc wszystkiego najlepszego moje Panie :)


Kasiu dziękuje za zabawę :)
 Pozdrawiam :)






10 komentarzy: