poniedziałek, 18 marca 2019

Idzie Wielkanoc ;)

No to się chyba obrobiłam z kartkami. Niestety kombinowałam jak mogłam, ale światło jest jakie jest i chyba nic już nie zrobię.







To kartki, które ja nazywam duże, a teraz mniejsze.



 Te to tzw. egzemplarze pojedyncze, a w sumie podwójne..... Bardzo fajnie się je szyło :)
Kolejne to chyba kogutki . te są wręcz ekspresowe. Kilka krzyżyków i bardzo proste kontury :)


A tu komplet :)


Kolejne to takie mini, mini :). Ale tak szybko nie szyło się ich, szczególnie tych małych kurczaczków :)



A ta kartka to powstała ze trzy lata. Wyszyłam daaaawno temu motyw i w żadną bazę nie chciał wejść. Zakupiłam na alli.... nożyczki z ząbkami i udało się ....jest kartka :)


Chyba niezła 

Mam nadzieje,że starczy dla wszystkich, całe 24 szt. Chyba Ktoś mi się przypomni, to będzie doszywka   :). Co komu muszę jeszcze pomyśleć :)




Część wzorów pochodzi z gazetek, które posiadam, a część z Pinterest.

Pozdrawiam :)












16 komentarzy:

  1. Imponująca liczba prześlicznych karteczek!
    Super wyglądają!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały hurcik, przepiękne hafty.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponująca liczba przepięknych kartek, ach te zające ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, obrobiłaś się i to bardzo pięknie. Kartki świetne a ilość robi wrażenie. Zając w kropeczki mnie uwiódł totalnie,a kury - rewelacja. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna biblioteczka kartek. I każda z sercem bo z haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Końcówka marca, a Ty z kartkami gotowa?! PODZIWIAM!
    Wszystkie bardzo sympatyczne. Miło będzie adresatom wyjąć z koperty życzenia tak przesłane. U mnie w tym roku po raz pierwszy chyba kartek nie będzie... Po prostu nie mam kiedy ich zrobić i bardzo nad tym boleję...
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😀. Ja zaczynam zaraz po Bożym Narodzeniu, bo boję się że się nie wyrobię 😉

      Usuń
  7. ale wspaniały stosik kartek te hafcone najpiękniejszym prezentem będą:>P

    OdpowiedzUsuń