środa, 31 października 2018

SAL bożonarodzeniowy - kula trzecia

Jakoś tak mi podeszły dobrze pod igłę te kule.Po kilku posiadówkach powstała trzecia


Tym razem to jelonek :)


Cały czas myślę jak je zagospodarować na kartkach. Muszę po internecie polatać, może jakieś fajne skrapki. właśnie takie wykończenie mu się śni. Na chwilę odkładam kule bo muszę zrobić mają pamiątkę .


 No i na koniec .....kwiaty. Tak to zdecydowanie ich czas, chryzantemy.


Kupowałyśmy dziś do Rodziców i ja jak zwykle do domu w wazony :)


To jutro spokojnego dnia, żeby pośpiech się nam nie przysłużył......


Pozdrawiam.






12 komentarzy:

  1. Piękne świąteczne kule :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Mój reniferek - jelonek też już czeka na oprawienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna piękna kula. A kwiaty fajnie prezentują się w wazonie 🌻 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Bardzo lubię kwiaty, z nimi zawsze weselej ☺

      Usuń
  4. Cudne są te kule. Sama miałąbym problem z zagospodarowaniem takich hafcikó ale podziwiam je u osób wyszywających.
    Lubię chryzantemy . Dla mnie to kwiaty jesieni pomimo, że kojarzone są z cmentarzem. Moje ulubione to herbaciane.

    OdpowiedzUsuń