wtorek, 30 stycznia 2024

Pascha 2023-2024, Od Wielkanocy do Wielkanocy Styczeń 2024

 Hejoooo

No i obietnica poprawy gdzieś się zapodziała. Nie powiem jakieś prace powstają , ale publikacja postów to już katastrofa .....

Dziś wpadam z kartką wielkanocną na dwie zabawy :). 


Taki mały zajączek wpadł na kanwę. Tym razem na rustykalnej . Podobają mi się hafty na tym kolorze. 

Dużo pracy to ja przy nim nie miałam, co najwyżej przy dobraniu kolorów. W trakcie szycia dwa kolorki wymieniałam, bo mi nie pasowały. 


Efekt końcowy mi się podoba i w sumie o to chodzi, a wielkanoc coraz bliżej ;)


No to tyle :). A w moim bujo pokazał się luty ;)


Pozdrawiam :)










14 komentarzy:

  1. Fajnie twórczo u Ciebie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skromna, ale wymagająca sporo pracy, jakże radosna kartka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No skromną, bo czasu brak ☺️. Bardzo dziękuję ☺️

      Usuń
  3. Aż się uśmiechnęłam na widok tej kartki :) Jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooo to bardzo się cieszę ☺️. Dziękuję ❤️

      Usuń
  4. Świetnie wykończona kartka :) U mnie sprawę postów załatwia ich wcześniejsze pisanie, tylko zdjęcia dodaję w ostatniej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ☺️. Świetna rada. Ja czasami piszę posty do przodu ☺️

      Usuń
  5. Uroczy ten hafcik. Przemiły zajączek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna karteczka! Słodziak z tego zajączka :)

    OdpowiedzUsuń