czwartek, 6 lipca 2023

Niebieskie kwiaty

 Heeej :). 

Dawno nie robiłam pracy krzyżykowej poza zabawami blogowymi. Zostałam jednak poproszona o zrobienie torby z motywem haftowanym. Sama mam dwie takie torby i spodobały się siostrzenicy mojej Koleżanki z pracy . Motyw znalazłam oczywiście na Pinterest :)



Hafcik był bardzo prosty, kolory dobierałam sama i chyba się udało :).  Ja nie jestem wielbicielką koloru niebieskiego, jednak młoda wybrała właśnie taki kolor :). 


Motyw wygląda jak maki, ale niebieskim maków raczej nie ma , ale może to len ;) ? 


Wyszywałam na kanwie, którą daaaawno kupiłam i ma taki fajny dodatkowy nadruk :)

Ja jestem zadowolona z tej torby i mam nadzieję, że obdarowana też będzie :)


Pozdrawiam :)













14 komentarzy:

  1. Super torba wyszła, haft bardzo wakacyjny :-) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatny, śliczny hafcik. Dzięki niemu torba jest niepowtarzalna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię właśnie takie niepowtarzalne rzeczy :). Dziękuje bardzo :)

      Usuń
  4. Super torba,wyszła, bardzo oryginalna 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna torba, na pewno się spodoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ☺️. Jeszcze czekam na recenzję 😉

      Usuń
  6. Oj będzie zadowolona obdarowana bo i haft świetny a i torba wygląda świetnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam jeszcze gdzieś kawałki tej kanwy :-)
    Haftowałam na niej metryczkę dla wujostwa na pięćdziesiątą rocznicę ślubu.
    Świetny hafcik i torba. Przyjemne z pożytecznym, więc na pewno się spodoba i będzie chętnie używana :-)

    OdpowiedzUsuń