niedziela, 18 czerwca 2023

Kolorowe biscorniaczki Czerwiec - podsumowanie

 Heeej , hej :) 

Dziś skończyłam dwunasty biscorniaczek na zabawę u Marioli. W czerwcu tematem był motyw dziecięcy. Bardzo spodobały mi się te koniki na biegunach :)


Niby szybki wzorek, ale szyłam z doskoku. Niestety na urlopie zawsze jest co zrobić i nadgonić. Prawie wychodzę na prostą ;)


Na spodniej stronie wyszyte są malutkie piłeczki, bo nie chciałam żeby była goła kanwa ;). Cieszę się, że udało mi się wyszyć wszystkie 12 poduszeczek. Na zdjęciu poniżej będzie 11, bo jedno biscornu, pierwsze z truskawkami poleciało na licytacji do nowego właściciela :)


Co zrobię z taką kolekcją nie wiem. Jak na razie jeden mi się zalał kawą...... Może część z moich znajomych zostanie nimi obdarowana ;)

I niżej cały zestaw :)
Bardzo dziękuję Marioli za możliwość zabawy :)
Pozdrawiam 

 





4 komentarze:

  1. Podobają mi się te koniki na biegunach. Masz piękny zestaw biscorniaczków. Dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw poduszeczek.

    OdpowiedzUsuń