piątek, 17 marca 2023

Choinka 2023 Marzec

 Heejo :)

U mnie robi się wiosna :). Trochę cieplej i cały dzień słońce :). Jaaaak ja tęskniłam za nim, :). jednak wpis to wpis i dziś będzie jeszcze trochę zimy ;)


Hafcik jest malutki.... Wyszywany na kanwie 16, trochę żałowałam, że nie wyszyłam na 14, no ale trudno ;)


Pierwszy raz robiłam z takimi frędzelkami 


No i trzeba brać się na kolejny, bo ten czas tak szybko leci  ;)

A tu trochę wiosny z rana jak jechałam do pracy ;)


Pozdrawiam wiosennie :).... chyba ;)





 


10 komentarzy:

  1. Fajnie, że już wiosna :) witajcie bociany, haft super! Jak zablokowałaś frędzle by Ci się dalej nie pruło? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ☺️☺️☺️. Upssss niczym nie zabezpieczylam. Nie wiedziałam, że trzeba 🙈🙈🙈

      Usuń
  2. Malutki , śliczny hafcik i ładna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi się wydaje, że chyba każdy z nas...już za tą wiosną tęskni :)
    Piękna i urocza kartka a ten filuterny ptaszek łapie za serce!
    Uściski zasyłam :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zimę na hafcikach uwielbiam :-) za oknem stanowczo wolę lato :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jak zawsze, a wiosną szaleje 😍

    OdpowiedzUsuń