piątek, 17 lutego 2023

Choinka 2023 Luty

Heeejo

Oj coś się zagapiłam :). Hafcik i kartka dawno gotowa, a ja czekam .....

Czasami , bardzo rzadko widzicie, że testuję dla Igiełki malutkie wzorki :)

Dziś właśnie prezentuję taki hafcik :)


Skrzat jest przesłodki :). Użyłam do wyszycia kanwy 18 i nici DMC. Kolorów jest niewiele. Może dla niektórych haftujących będzie monotonny. Są spore obszary do wyszycia jednym kolorem. Jednak jest zaleta  :). Nie trzeba często zmieniać igły.



Mój skrzacik czeka do grudnia :), ale Was zapraszam do Moniki po zakup :)


Pozdrawiam :)









14 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, z Ciebie świetna testerka, przynajmniej Igiełka ma pewność, że pięknie zaprezentuje aż wzór 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mam nadzieję ,że jest zadowolona :) Dziękuję :)

      Usuń
  2. Cudny haft! Niby mało kolorów, a jest bardzo efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny skrzacik. Super kartka

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny hafcik i bardzo ładna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i hafcik malutki ale przeuroczy !
    Buzia sama się uśmiecha na jego widok 🙂

    OdpowiedzUsuń