poniedziałek, 26 lipca 2021

Kartka bez okazji

 Skoro weszłam w temat papierowy, to dziś pokarzę kartkę, o którą poprosiła Koleżanka . Chciała w ten sposób Komuś podziękować, ale nie miało być słowa dziękuję .


W kartce wykorzystałam tekturki, które w gratisie dostałam od Laserowe Love. Jestem zakochana i w tekturkach i papierach. Mam sporo zakupionych, ale nie ma czasu zaszaleć,,,,,,, Zawsze marzyło mi się robić kwiatki do kartek samemu. Cały czas się uczę :)



Papier na kartki i na kwiatki pochodzi ze sklepu Scrap8. Mają coraz więcej ciekawych papierów i pewnie za chwilę przepadnę jak w Laserowe Love ;). Do karteczki zrobiłam jeszcze torebkę, ale musze nauczyć się robić pudełeczka :).


A teraz kilka zbliżeń :)






Jeszcze wiele drogi przede mną, żeby były takie jakbym chciała, ale na tym etapie jestem zadowolona .


Pozdrawiam :)





















6 komentarzy:

  1. Przepiękna karteczka, a kwiatki są idealne:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka i cudne kwiatuszki.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka. Torebeczka też:-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń