środa, 16 września 2020

Haftowane jeżówki

 Uwielbiam jeżówki w ogrodzie :). W tym roku kupiłam 10 szt. i mam nadzieję, że na przyszły rok będą już piękne  :)

Jak zobaczyłam ten wzór, to mordka mi się rozjaśniła :) 



Wzór jest dziełem Durene Jones


Kolory trochę zmieniłam, jakoś mi te niebieskie kwiatki nie pasowały ;)


Fotki oczywiście na ogrodzie, wśród jeżówek 


Obrazek, jako ze bardzo ogrodowy wisi na ścianie domku na działce :)


Będzie mi bardzo miło przypominał lato :)


A to moje jeżówki :). Prawda, że piękne ;)




Pozdrawiam 
















13 komentarzy:

  1. Piekne i jezowki i obrazek :) Zaluje, ze ja nie mam swojego malego ogrodka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😀. O tak kocham chwilę, które mogę tam spędzić 😀

      Usuń
  2. Piękny hafcik i cudowne jeżówki. Bardzo podoba mi się Twoja działka i z przyjemnością oglądam ją na Insta. Mi muszą wystarczyć moje kwiaty na balkonie, ale grzeszyłabym nie cieszyć się z nich. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kwiaty te ogrodowe i te haftowane, czy ja dobrze widzę? Krokusy Ci zakwitły w wrześniu?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To zimowity, zwiastuja jesien... 😉

      Usuń
  4. Mnie też bardzo podobają się te kwiaty a szczególnie ich kolor, dlatego nie dziwi mnie, że siegnelas po ten wzór. Powstał uroczy obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżówki to urocze rośliny ale u mnie nie bardzo rosną. Masz śliczne odmiany a te haftowane są prezentują się równie pięknie. I zimowity już wyszły! Moje dopiero wystawiły noski:) Miłego tygodnia Meniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Zaniedbalam bloga, czasu braknie 😉. Ppzdrawiam

      Usuń
  6. Też się zakochałam w jeżówkach.... Ja powolutku zbieram...
    A wzorek Durene już zapisany.....

    OdpowiedzUsuń