poniedziałek, 25 maja 2020

Zamówienie

Czasami otrzymuję zamówienia na karteczkę, czekoladownik lub inne rękodzieło. Nie powiem jest to dla mnie duże zadowolenie, że podobają się moje prace. Jednak mam też dużą obawę czy sprostam, czy się spodoba..... Tym razem znajoma poprosiła o kartkę na pożegnanie koleżanki. Miałam inny pomysł, ale nie bardzo krzyżykowy motyw mogłam znaleźć, więc wyszyłam znany motyw


Bardzo lubię wyszywać te motywy, potem wybór papieru i wykrojnika i jest :)


Jestem zadowolona :). Hafcik jest w sumie uroczy 


Pozdrawiam





7 komentarzy:

  1. Śliczna praca i kolorystyka bardzo wiosenna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny hafcik jak i cała karteczka.Znajoma na pewno zadowolona:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację hafcik jest uroczy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności!
    Kartka piękna, bardzo mi się podoba...szkoda tylko,
    że takie małe zdjęcia są.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😀. Nad zdjęciami popracuję.

      Usuń