poniedziałek, 16 marca 2020

Gęsina

I się zaczyna.... Idzie wiosna, idą święta i trzeba ruszać z kartkami. Sytuacja w kraju nie napawa optymizmem.... Ale panice nie trzeba ulegać. Weekend miałam spędzać gdzie indziej, ale ,że jest jak jest to zostałam w domu. No i trzeba było czymś zająć i głowę i ręce. Zaczęłam więc zagospodarowywać hafciki. Na pierwszy ogień poszły gąski. 


Bardzo miło się mi je wyszywało. Wzór znalazłam na Pinterest.


Mam nadzieję,że sprawią radość :)


A tu taki malutki.... może gąsiaczek ;)

Trzymajcie się zdrowo i nie dajcie się zwariować ;)
Pozdrawiam :)





6 komentarzy:

  1. Drób jest dobry na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczne, wiosenne hafciki... Nie wiadomo, jak w tym roku będą pracować pocztowcy w przedświątecznym okresie... Ale karteczki można posyłać też wirtualnie ;-))
    Pozdrawiam, uważajmy na siebie i wszystkich wokół.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Bardzo chciałabym, żeby dotarły, ale na pewne rzeczy nic nie poradzimy

      Usuń