wtorek, 14 stycznia 2020

Choinka 2020 - Styczeń

Skoro słowo się rzekło  to trzeba go dotrzymać. Zapisałam się do Kasi na zabawę Choinka 2020. Podobała mi się od dawna, ale jakoś nie miałam odwagi. Kartki bożonarodzeniowe latem? Jakoś tak dziwnie ;). Jednak w tym roku przyłączyłam się . Może kilka kartek powstanie wcześniej :), a może zawieszek ?

I dziś właśnie wygrzebałam jeszcze jednego skrzata , na kartkę :). Raz , dwa, trzy i jest :)





W styczniu powstały jeszcze skrzaty, bo u mnie to tradycja ;)





Te skrzaciki prezentowałam wcześniej, ale zbieram dziś wszystko co zgłaszam do Kasi :). 



Tak więc całą gromadkę zgłaszam na wyzwanie Choinka 2020


Pozdrawiam :)






25 komentarzy:

  1. Świetna kartka! Ten skrzat jest obłędny :-) niezła rodzinka powstała :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te skrzaty są przeurocze. Oj, sama przyjemność wyszywać śnieżynki i mikołaje w czasie majówki albo latem. Cieszę się, że się przyłączyłaś do zabawy w kupie siła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, liczę na szycie gwiazdek pod kwitnacymi wiśniami 😀

      Usuń
  3. Słodka gromadka powstała...i muszę przyznać, że cały komplet skrzacikowy
    bardzo mi się podoba!
    Karteczka śliczna a i zawieszki jej nie ustępują :)
    Brdzo się cieszę, że bawisz się z nami w choince.
    Pozdrawiam serdecznie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :). Myślę się dobrze bawić :). Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Pięknie haftujesz i skrzaciki wspaniale się prezentują. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te Twoje skrzaty. Zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje ☺. Dziękuję za zaproszenie ☺

      Usuń
  6. Dzięki za odwiedziny:)
    Skrzaty są obłędne ,podbiły moje serce :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne skrzaciki i śliczna karteczka :) Idealnie dobrałaś papier i dodatki do skrzata. Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Extra karteczka😍 uwielbiam skrzaty w każdej postaci;) dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna skrzacikowa banda !:D
    Zawieszki wyszykowałaś extra , karteczka też mi się podoba.
    Dziękuję za wizytę u mnie :}
    Pozdrowionka ślę !

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne hafciki :) też już parę razy wyszywałam te skrzaty, są bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka taka, jak lubię. Haft jest tu dominujący, a dodatkowe ozdoby go nie przytłaczają. Pozostałe skrzaciki też sympatyczne.
    Świetne są Twoje prace.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna skrzacia gromadka! Kartka śliczna😊

    OdpowiedzUsuń