poniedziałek, 15 lipca 2019

Zakładka i.......

Uffff...... plan kartkowy zrealizowany :). Dla odmiany wyhaftowałam zakładkę :)


Szczerze powiem,że zawsze bałam się ją szyć. Te wszelkie kontury mnie przerażały. I słusznie....


Przez pół krzyżyka, ćwierć krzyżyka i już nawet nie wiem jak..... Nie są tak jak powinny być.... a nawet jedna gałązka ma bez ....hihihihiii


Ślepa się już chyba robię, zobaczyła jak wkleiłam, a oglądałam chyba z 5 razy.... Trudno, taki urok ręcznych robótek ;)


Wykonałam wcześniej 30 kartek. Myślałam,że zejdzie mi dłużej nad nimi. Posiłkowałam się trochę internetem, bo ja taka wprawiona nie jestem. 




Miały być tylko sztalugowe. Jak pierwszy raz robiłam taką to bardzo się bałam czy wyjdzie, a teraz to już do takiej wprawy doszłam, że hohoho ;)


 A tu wszystkie razem :)


 Już niedługo polecą sobie baaaaaardzo daleko ;) Coś tam się już znowu dzieje, bo ja nie potrafię bezczynnie, choć w pracy też się nieźle dzieje ......

Pozdrawiam :)






20 komentarzy:

  1. Ile razy zaglądam do Ciebie wita mnie twój rozleniwiony kot. I wywołuje uśmiech na twarzy. Dzisiaj prócz uśmiechu wielkie ŁAŁ!!!Ile pięknych kartek zrobiłaś. To prawie całe stoisko w sklepie!!! Starannie sklejone i ładnie ozdobione. Zakładka bardzo ładna. Też nie lubię szyć skomplikowanych konturów ale one wydobywają cały urok z haftu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo dziękuję za takie uznanie :). Staram si e jak mogę, nie zawsze wychodzi, ale staram się :). Dziękuję :)

      Usuń
  2. Po prostu wowwwww!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat jestem z tych, cobkontury lubią ;) Ale fakt, faktem, że ich nadmiar potrafi dać się we znaki! Kartki już podziwiałam na FB, bardzo podoba mi się ich forma i proste kompozycje, świetnie dobrane kolorystycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu :). No jakoś takie formy mi się podobają :)Ale te zrobione przez innych , bogatsze w dodatki i papiery bardzo mi się podobają :)

      Usuń
  4. kartki podziwiałam już na Instagramie i wszystkie Ci wyszły pięknie. Zakładka tez jest super, napracowałaś się, ale było warto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna zakładka. A kartki!!!! Szczęka mi opadla - świetna robota :o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakłądka jak marzenie. I nie szkodzi, że czegoś tam brak, jak piszesz. O tym będziesz wiedziała tylko Ty, a wspomnisz z uśmiechem czas tworzenia i to przeoczenie :-)))
    Tym ona będzie się różnić od innych margaretkowych.
    A ilością kartek mi zaimponowałaś. I co jedna, to piękniejsza! Solidna firma z Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😀. Bardzo motywujące 😀

      Usuń
  7. Ilość przeszła również w jakość! jestem pod wrażeniem, kartki prześliczne. A i zakładka również.:)

    OdpowiedzUsuń