środa, 5 grudnia 2018

Kartki Boże Narodzenie 2018

Bardzo dziękuję za super komentarze pod poprzednim postem. 
To teraz pora na pozostałe :)


Kule już widzieliście :)
Mufinek miało być więcej , ale wypadł SAL i powstała tylko jedna


Jeżyki były dwa, załączone jako dodatek do gazetki. Udało się wyszyć jednego


Kolejna kartka, z racji tego,że zostanę pewnie na zwolnieniu lekarskim do końca roku, jest przeznaczona do pracy. Szyłam ją kiedyś, bardzo mi się podobała, więc.....


I jedna z sóweczek, które w zeszłym roku zrobiły małą furorę śród znajomych :)


Skrzaciki podobały mi się już w zeszłym roku, ale zabrakło czasu, więc są w tym :)


I 25 sztuka -  śliczne wróbelki :)


I to wszystko. Jestem szczęśliwa,że udało mi zrealizować plan.
Pozdrawiam








16 komentarzy:

  1. Kartki są niesamowite!Mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kartki są piękne :) Ta z muffinką najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ile kartek i wszystkie przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna piękniejsza od drugiej. Wielkie brawa i dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne karteczki, aż ciężko wybrać najładniejszy motyw.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne hafciki.Najbardziej podoba mi się kartka do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Świąteczna produkcja na kilku zdjęciach. Jest na co popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne karteczki , co jedna to piękniejsza :D

    OdpowiedzUsuń