czwartek, 22 marca 2018

Czarowanie wiosny ;)

Witam :).Wczoraj był pierwszy dzień wiosny i było pięknie. Postanowiłam więc zaczarować ją,żeby została. chyba się jednak nie udało..... ale może się skusi ;)
Uwielbiam bratki. jako kwiatki i jako hafty :)


 To hafciki, niektóre poszły do ludzi. 
A teraz żywe kwiatki aby skusić wiosnę,żeby już została. Będzie duuuuuuuuuużo fotek bo bratki są cudne :)




I zbliżenia tych pięknych buziek :)







Tyle kwiatki, dziś niestety pada śnieg. Niewielki ,ale jednak....

Przy ogromnej pomocy Marty zrobiłam zamówienie na AliExpress. trzeba trochę poczekać , ale za taka cenę warto. Zestaw wyszedł mi 39 zł


I postępy przy pamiątkach :)




Jak widać są dwie, a teraz powstaje pamiątka dla dziewczynki :)


Post wyszedł ogromny, dziękuję za cierpliwość i cieplutko pozdrawiam :)














18 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że jak wiosna zobaczy twoje bratki, to wróci w podskokach!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne bratki <3 Sama czekam z niecierpliwością, aż dostaniesz zestaw :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jeszcze raz dziękuję za pomoc :)

      Usuń
  3. Piękny haft z tymi bratkami:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kwiaty :-) Śliczne bratki i te haftowane i te żywe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ☺. To tak jak ja. Już nie mogłam się doczekać ☺

      Usuń
  5. Bardzo lubię bratki. Może wiosna skusi się i szybko przyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam bratki. U mnie zawsze gdzieś się jeszcze pojawi jakiś nowy jako samosiejka. Powodzenia w haftowaniu pamiątek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :). Ni nie mam szansy na samosiejki, bo mam tylko balkon ;)

      Usuń
  7. Bratki cudne i pięknie kolorowe:-) Hafciki prześliczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne bratki :) Jak one nie przywołają Wiosny, to nie wiem co.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne bratki te haftowane i prawdziwe. Bardzo lubię te kwiaty za ich bogactwo kolorów.

    OdpowiedzUsuń