środa, 17 stycznia 2018

TUSAL 2018 - styczeń

Witam :)
To mój pierwszy TUSAL, bo zaczęłam przygodę blogową w maju. Jak zobaczyłam ,że Hanulka organizuje edycję 2018 postanowiłam wziąć udział :).
No i kalendarz pokazał 17 stycznia złapałam swój słoiczek i zaczęły się przymiarki :). Nie mogłam się zdecydować które zdjęcie wstawić. To jako ,że jest to mój pierwszy raz będzie trochę więcej zdjęć ;). Słoiczek będzie jeszcze dostrojony ;)






 Wszystkie słoiczki,  które już widziałam są rewelacyjne :)
 Pozdrawiam :) 




6 komentarzy:

  1. Powodzenia w blogowaniu i w kolekcjonowaniu niteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely post dear wish you best of luck keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sowa koło słoiczka :) Też kiedyś bawiłam się w zbieranie niteczek. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń