środa, 13 grudnia 2017

Przygotowania.............

Witam.
Dziś małe przygotowania do świąt. W tym roku nie powstało wiele ozdób choinkowych, jakoś weny zabrakło.....Ale nastąpił przegląd tego co mam. Na choinkę robię szydełkowe ozdoby.







A tak wyglądała choinka w zeszłym roku 


Okna też dostaną nowy wygląd




A wczoraj blokowałam obrus. Uwielbiam szydełkowe ozdoby ale doprowadzenie ich do stanu użyteczności wymaga dużo trudu i cierpliwości 




I tegoroczne aniołki, moje są białe i zawisną pod żyrandolem



Pozdrawiam

















10 komentarzy:

  1. Ogrom tego! I wszystko takie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnóstwo szydełkowych ozdób i wszystkie bardzo piękne. Zgadzam się z Tobą, że przygotowanie tego wszystkiego do użytku wymaga sporo czasu.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace, koronkowe skarby. Zauroczyłam mnie firanka w kuchennym oknie, na czasie i śliczna.
    Radosnych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia oraz pomyślności w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, życzę Ci zdrowych i pięknych Świąt, takich które na długo pozostają w pamięci :)
    Świąteczne uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń