środa, 15 listopada 2017

Długo.....

Witam :)
Oj długo mnie nie było....Mam teraz intensywny czas w pracy i trochę zaległości po zwolnieniu lekarskim. Ale wieczorkami trochę się dzieje :). Przepraszam z góry za jakość zdjęć, światło jak wiecie jest kiepskie.



Kartki oprawione i poszły w świat. Niestety bierdon do Córki nie dotarł i nie wiadomo co z kartką się stało ........ :(




Powstała taka mała ozdoba kuchni :)

Zamówiona pamiątka, dziś leci w świat :)



I powstaje trzecia kawka, może nawet dziś skończę :)
Pozdrawiam :)













4 komentarze:

  1. Piękne kartki, owocowe hafty są świetną ozdobą kuchni, a samplerek kawowy....mmmm aż się chce kawki napić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz Agnieszko :)

      Usuń
  2. Śliczne kartki, szkoda że ta z biedronką gdzieś zaginęła :(, cudowna pamiątka na chrzciny, wyhaftowałam kiedyś ten wzorek w wersji różowej, a ozdobę kuchenną wychwaliłam już na fb ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Pamiątek szyłam już kilka i niebieskie i różowe :)

      Usuń