niedziela, 16 kwietnia 2023

Kolorowe biscorniaczki Kwiecień

 Heeej :)

Przedstawiam kolejny biscorniaczek :). Dziś malutki :)


W kwietniu na biscorniaczkach miały znaleźć się wiosenne kwiatki. Niby wybór w mojej kopalni wzorów na Pinterest, ale.... Zawsze coś nie pasowało. Jednak jak zobaczyłam te tulipanki, tylko czerwone to padło na nie.  Kolor zmieniłam, bo wydaje mi si  że są weselsze ;)


Wzorek nie jest skomplikowany, w miarę szybko poszło :). Fotki na moim wiosennym balkonie :). Bratki są cudne :)


Życzę Wam dużo ciepła, bo u mnie to jak na razie średnio ;)
Pozdrawiam :) 







14 komentarzy:

  1. Super biscorniaczek, śliczne tulipanki. U mnie w ogródku są w najróżniejszych kolorach. Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ☺️. Ja czekam na swoje, też powinno być kolorowo ☺️

      Usuń
  2. Zmiana koloru, jak najbardziej na korzyść :) prześliczne są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że się podoba 😉. Dziękuję ☺️

      Usuń
  3. Prześliczny igielnik :-) Uwielbiam tulipany :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ulubione maleństwa, jak dobrze widzieć kolejne Twoje dzieło, energetyczne kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ☺️. Zaczynam chyba takie lubić 😉

      Usuń
  5. Piękny igielnik. Tulipaniki wprawiają w wiosenny nastrój. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny igielniczek, zmiana koloru wyszła mu na dobre.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń