niedziela, 5 marca 2023

Kolorowe biscorniaczki Marzec

 Heejo :)

Dziś przedstawię biscorniak na zabawę u Marioli

Przeglądając Pinterest bardzo mi się ten motyw spodobał :). Czułam, że temat Wielkanocy się pojawi ;). Zaczęłam więc powoli, z międzyczasie szyć ;). Oj był pracowity, chyba najbardziej z tych co szyłam....


Szyłam na kanwie 16, pewnie gdybym szyła na 18 wyszedłby mniejszy, ale bardzo mi się podoba. Kolory dobierałam sama  i chyba się udało :)


Wczoraj trafiła mi się taka fantastyczna pogoda, że szybko zrobiłam fotki , bo w marcu jak w garncu i wczoraj tak było ;)

Wiosna coraz bliżej i chce się więcej :). Na działce też czuć wiosnę, ale żeby lepiej ogarnąć to jeszcze chwila :)


Życzę Wam wspaniałej, słonecznej niedzieli, u mnie pięknie dzień się zaczyta, słonko od rana ;)




Pozdrawiam :)






14 komentarzy:

  1. Prześliczny. Też się do niego kiedyś przymierzałam, ale jakoś nie wyszło. Te zajączki są tak urocze, że można ciągle i ciągle na nie patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję ☺️. No jest przy nim trochę pracy 😉

      Usuń
  2. Cudny! Rzeczywiście pracowity ale efekt powala!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny biscorniaczek. Też myślałam o tym wzorze, ale wystraszyły mnie backstitchy. Te zajączki są urocze. Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt , pracowity ☺️. Bardzo dziękuję ☺️

      Usuń
  4. Świetna podusia, wzór fantastyczny i wykonanie ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo pracy w niego włożyłaś ale jest piękny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny biskorniaczek! Ja robiłam wielkie oczy do tego wzoru, bo bardzo mi się podobał :) Ostatecznie wybrałam inny, mniej pracochłonny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ☺️, trochę trwało go zrobić 😉

      Usuń