czwartek, 23 czerwca 2022

Dla Wandzi

Hej :). 

Też tak macie, że dla najbliższych jeśli chcą lub nie mają nic przeciwko temu robicie coś własnoręcznie ? Ja tak mam już od wielu lat i co Niektórym się nie nudzi ;). Niedługo Koleżanki imieniny, więc powstała kartka :)


Karteczka jest bardzo dedykowana :). Jak widać napis zrobiłam sama własnoręcznie :) i jest wyhaftowany miś , jak dla mnie Miś Paddington .....


Napis nie jest może jakiś ekstra, ale wykonałam go sama :). Na spotkaniach ze scrappokingu były zajęcia i bardzo mi się to spodobało. Nie jest idealny, bo to trzeba bardzo dużo trenować, ale od serca :).


Miś jak widać jest ogrodnikiem :). Wandzia bardzo lubi działać ogrodniczo, więc myślę, że karteczka się spodoba 


I to tyle, mam nadzieję, że kartka dotrze na czas ;)


Pozdrawiam :)










4 komentarze: