czwartek, 31 marca 2022

UFOK-i 2022 Marzec

 Z każdym dniem zbliżamy się do Wielkanocy, a ja lubię wyszywać i bożonarodzeniowe motywy :). Muszę przyznać, że robótki ręczne pozwalają mi oderwać myśli od tego co dzieje się na świecie.......

Kolejny słoiczek jest równie kolorowy jak poprzedni :)


Troszkę inaczej wyszywam teraz hafty z konturami, Wcześniej szyłam wszystko a kontury na końcu. I to mnie trochę przerażało. Teraz przyjęłam inną metodę . Daję kontury temu co wyszyłam . I wydaje mi się wtedy, że kończę szybciej 


I tak o dziwo, bo wydaje mi się, że poprzednie z tej serii słoiczki szyło mi dłużej, mam już trzy :)


Przepraszam za pogniecioną kanwę, ale ciągłe prasowanie jednak spłaszcza haft .......

Pozdrawiam :) 






8 komentarzy:

  1. Super :) cudne te słoiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam konturować, to mi daje niesamowitą radochę:)
    Czasem jak się nie mogę doczekać końca to robię podobnie jak TY, to zawsze świetnie motywuje do dalszej pracy :)
    Słoiczki już teraz prezentują się wybitnie ładnie...trzymam kciuki za dalsze postępy :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te słoiczki, bardzo mi się podobają. Kartka z pisankami z poprzedniego postu też jest super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te słoiczki, widać że napracowałaś się z tymi konturami, ale efekt jest fantastyczny :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń